loading...
تری پاتوق| 3patough.r98.iR
علی شفیعی بازدید : 317 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

speedtest محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.5 – آیفون و آیپد

علی شفیعی بازدید : 428 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Keynote  یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی iWork اپل است. در Keynote شما با ابزار حرفه‌ای و قالب‌های آماده‌ای که اپل در اختیار شما قرار داده است می‌توانید یک اسلایدشو (پاورپوینت) حرفه‌ای بسازید. کار با این برنامه فوق‌العاده راحت است و بدون شک قدرتمندترین ابزار ساخت اسلایدشو در موبایل و تبلت است. افکت‌های فراوان و قالب‌های شیک، باعث خواهد شد تا ساخته‌ی شما متفاوت‌تر از همیشه به‌نظر برسد. همچنین امکان هماهنگ‌سازی فایل‌های ساخته شده‌ی شما بین آیفون، آیپد و مک‌تان به‌کمک iCloud از قابلیت‌های دیگر این برنامه است.

 

keynote ساخت اسلایدشوهای بینظیر با Keynote   آیفون و آیپد

علی شفیعی بازدید : 364 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (1)

اپلیکیشن Aquarella به‌شما کمک می کند تا عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی کنید. این اپلیکیشن با افکت‌های خود عکس شما را تبدیل به یک نقاشی بر روی بوم و یا یک نقاشی آبرنگ می‌کند. قابلیت‌های این برنامه باعث می‌شود بتوانید نتیجه‌ی کار را نیز تغییر دهید. مثلاً می‌توانید با استفاده از قابلیت Randomize Color رنگ‌های موجود در عکس را تغییر دهید. همچنین Styleهای گوناگونی که در برنامه به‌صورت پیش‌فرض گنجانده شده است کار شما را بسیار راحت خواهد کرد، کافیست از میان Styleهای موجود یکی را انتخاب کنید و سپس در صورت لزوم تغییرات لازم را بر روی آن Style انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

aquarella12 تبدیل عکس‌های شما به نقاشی با Aquarella 1.03   آیفون و آیپد

علی شفیعی بازدید : 372 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی NightSky یک بازی زیبای در سبک فیزیک-پازل است. در این بازی باید کنترل یک کره کریستالی را به‌عهده بگیرید و از رازهای موجود در هر قسمت پرده بردارید. این بازی تاکید دارد که در آن هیچ دشمن، غول و یا خشونتی وجود ندارد و همه‌چیز در پازلهایی که شما باید با استفاده از فیزیک قوی بازی حل کنید خلاصه شده است. کنترلهای بازی نیز ساده هستند و با حرکات ساده‌ی انگشتان روی صفحه‌ی گوشی می‌توان کره را کنترل نمود. برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

night sky بازی سرگرم‌کننده NightSky 1.0   آیفون و آیپد

 

علی شفیعی بازدید : 428 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا اقدام به ساخت ringtone های زیبا برای گوشی های تلفن همراه خود نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت AVS 4 You می باشد. در این نرم افزار می توان فرمت های صوتی MP3, VMA, OGG, WAV را به فرمت های Ringtone تبدیل نمود.

1360742553_avs-ringtone-maker

از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به دریافت فایل های Track از دیسک های صوتی اشاره نمود. همچنین با این نرم افزار قادر به ساخت تصاویر پشت زمینه برای گوشی تلفن همراه خود نیز خواهید بود.AVS Ringtone Maker از ویژگی درگ و دراپ فایل ها به درون برنامه نیز پشتیبانی می کند که این، کار با نرم افزار را ساده تر می کند. همچنین امکان میکس چندین فایل صوتی برای ساخت یک ringtone نیز فراهم شده است تا بتوانید زنگ موبایل دلخواه خود را به سادگی ایجاد نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Ringtone Maker:
- ساخت ringtone های زیبا برای گوشی های تلفن همراه
- پشتیبانی از فرمت های MP3, VMA, OGG, WAV برای تبدیل به فرمت های سازگار به گوشی تلفن همراه
- توانایی اجاد تغییر در bitrate  های فایل های MP3 و WAV
- توانایی ویرایش فایل های تصویری
- پشتیبانی از ویژگی درگ و دراپ
- امکان میکس چندین فایل صوتی برای ساخت یک ringtone
- امکان ضبط هر صدای ورودی برای ساخت یک ringtone
- و  …

علی شفیعی بازدید : 417 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این مرورگر بسیار سریع و قدرتمند است. با توجه به قابلیت هایی که دارد قابلیت باز کردن کیله سایت ها را دارد.این مرورگر بر روی آیفون و آیپد فقط قابل نصب است و برای ios 4.3 و بالاتر است.

علی شفیعی بازدید : 472 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

mike v sakteboarding بازی اسکیت سواری Mike V: Skateboard Party HD 1.2.4   آیفون و آیپد

بازی Mike V: Skateboard Party HD یکی دیگر بازی‌های اسکیت‌سواری موجود برای iOS است. در این بازی با گرافیکی مناسب روبرو هستید که البته، برای آیفون ۵ و آیپد رتینا نیز اخیراً بهینه شده است. در این بازی ماموریت‌های گوناگونی برای انجام وجود داشته و می‌توانید با دوستان خود به‌صورت چندنفره نیز به رقابت بپردازید. از قابلیت‌های جالب دیگر این برنامه نیز امکان سفارشی کردن لباس‌ها و اسکیت‌های شما است. این بازی با داشتن قابلیت اتصال به Game Center یک فضای رقابتی و جذاب را برای شما و دوستانتان به‌وجود می‌آورد

علی شفیعی بازدید : 361 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی مکس پین برای موبایل (آیفون و آیپد) - Max Payne Mobile 1.0 iOS

(دانلود اختصاصی از 3پاتوق)

 

 

 

این مطلب، قطعا باعث حسرت کاربرانی خواهد شد که iPhone یا iPad ندارند ! (مثل خود من)

بازی زیبای Max Payne برای آیفون و آیپد !

 

امکان ندارد شما یک بازی خور باشید و مکس پین را نشناسید. مکس پین به جرات یکی از بهترین بازی های اکشن و تیراندازی بوده که تا به امروز تولید شده است. جدا از گرافیک و جلوه های ویژه فوق العاده مکس پین (که تقلیدهای زیادی هم از آن شد) ، داستان بازی بی نظیر و میخکوب کننده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 742
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 385
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 331
  • بازدید امروز : 877
  • باردید دیروز : 810
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 877
  • بازدید ماه : 877
  • بازدید سال : 94,287
  • بازدید کلی : 1,699,141