loading...
تری پاتوق| 3patough.r98.iR
علی شفیعی بازدید : 415 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

 

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

 

علی شفیعی بازدید : 280 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

Metal Gear Rising: Revengeance را میتوان ترکیبی از دو سبک H&S و مخفی کاری دانست، اما شاید در نگاه اول المانهای مخفی کاری زیاد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگیر خود ننماید. ولی در این مورد باید به گفته ی سازندگان بازی چشم دوخت. چندی پیش با جناب Atsushi Inaba مدیر تولید این عنوان مصاحبه ای صورت گرفت و وی به صورت رسمی تایید کرد که این عنوان از یک سیستم مخفی کاری پویا در کنار دیگر موارد بهره مند خواهد بود. این مورد بعدها گسترش پیدا کرد و تهیه کننده ارشد این عنوان یعنی جناب Shigenobu Matsuyama این مورد را تا حدی مهم و عظیم دانست که طی صحبتی اعلام کرد امکان این امر که این عنوان را بدون کشتن به پایان برسانید وجود دارد. شاید این مطلب برای یک بازی در سبک H&S زیاد جالب و ستودنی نباشد اما این بازی، عنوانی است در چارچوب اصلی خانواده MGS که با اندک تغییرات، تجربهای جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورده و بدیهی است که سیستم مخفی کاری در آن نقش بهسزایی را ایفا خواهد کرد. برای مشاهده ی ادامه نقد بازی و لینک های دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Metal Gear Rising: Revengeance PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Metal Gear Revengence pc cover small دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای PC

علی شفیعی بازدید : 852 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای Pc + کرک معتبر و حل مشکلات بازی

دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای Pc + کرک معتبر و حل مشکلات بازی | www.VarzeshClip.ir

توضییحات :

بازی Gas Guzzlers Extreme یک بازی بسیار زیبا و با گرافیک بسیار زیبا و محو کننده است که برای زده بندی سنی 12 به بالا حمایت شده توسط شرکت Iceberg Interactive ساخته شده است.این بازی برای پلتفرم pc طراحی گردیده و سیستم مورد نیاز آن نیز اعلام گشته است.

 

علی شفیعی بازدید : 808 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

جهت تماشا به ادامه ی مطلب بروید....

جهت آموزش به ما اطلاع دهید این رمز ها درست است فقط حوصله میخواد و انجام دادن درست آن ها  اگر دوست دارید اول شوید اگر دوست دارید صادقانه اول شوید وارد  صفحه نشیوید.....

نظر هم بدین چون باید بینم راضی هستید یا خیر ؟


2.jpg

علی شفیعی بازدید : 450 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Divinity Dragon Commander فرماندهی اژدها
|دانلود از سرورهای قدرتمندتری پاتوق |
|نسخه ی FLT|

نام بازی: Divinity Dragon Commander
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Strategy, RPG
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Larian Studios
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Quadriga Games
درجه بندی سنی : Pegi 12
قابلیت آنلاین:دارد

شما فرمانده ی اژدها شده اید. ماموریت شما این است برای اتحاد دوباره یک امپراتوری تخریب شده تلاش منید و آن را به یک امپراتوری جدید تبدیل کنید.موفقیت در این عمل به شدت به توانایی شما در حکومت خود بر امپراتوری دارد. ایجاد ارتش شکست ناپذیر منجر به شکست دشمنان شما میشود.ساعت ها گیم پلی به نسبت جدید این بازی شما را سرکرم می کند.ژانر این بازی  اکشن است.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

علی شفیعی بازدید : 456 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (1)
 
دانلود بازی GRID 2 تعقیب سرعت

|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|کاملترین نسخه به همراه کرک RELOADED ||به همراه کرک ویژه برای آنلاین بازی کردن |
|به همراه دی ال سی  HEADSTART |
|به همراه دی ال سی  MCLAREN RACING |
|به همراه دی ال سی  IndyCar and GTR Racing |

نام بازی: GRID 2
پلتفورم : pc
ژانر: RACING
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Codemasters
درجه بندی سنی : Pegi 7
قابلیت آنلاین:دارد

شاید دیوانه کننده ترین عنوان بازی ریسینگ بعد از مدت ها بازی GRID 2  باشد.در این بازی اول شوید و در پی آن معروف شوید و در نهایت به جایزه ی بزرگ رقابت های بافتا دست پیدا کنید. تجربه ی یک ریسینگ تهاجمی و دیوانه کننده را با این نسخه از بازی گریدبا حمایت قدرت کنترل TrueFeel™ داشته باشید. نسل بعدی فناوری EGO است که در این بازی دیده ایم.تکنولوژی منحصر بفرد این بازی سبب می شود که فیزیک و تخریب آن به شدت به واقعیت میل کند و این تمام آن چیزی است که یک گیمر از یک بازی ریسینگ سال 2013 توقع دارد.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
استاندارد جدید برای مسابقه چند نفره با حالت های نوآورانه در این نسخه از بازی دیده می شود. یکپارچه سازی عمیق با RaceNet و گسترش مسابقات آنلاین رایگان برای گیمر های جویای ریس در این بازی محیا شده است تا پساخی مناسب رای این نیاز حتمی باشد.موسیقی متن این بازی مانند گیم پلی آن دیوانه کننده است به گونه ای که شنیدن برخی از آهنگ ها در حین عبور از میان کوه ها فوق العاده لذت بخش خواهد بود.تکنولوژی های پیشرفته ای که در این بازی بکار برده شده است سبب شده است تا تصاویر خیره کننده ای برای شما فراهم شود و می تواند گزینه ای برای کشش مشتریان و گیمر های جدید به سمت این بازی شود.
علی شفیعی بازدید : 444 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان 
مجموع 37 بازی فلش مرحله ای و سرگرم کننده

 

دانلود رایگان مجموع ۳۷ بازی فلش مرحله ای و سرگرم کننده ، با لینک مستقیم

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است.در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته اکشن گردآوری گردیده است.

 

 

 

علی شفیعی بازدید : 453 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

 

دانلود رایگان بازی کم حجم Pirates Legend of the Black Buccaneer 3 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

داستان بازی به این قرار است که ملوان جوان Francis Blade پس از گرفتار شدن در طوفانی سهمگین به ساحلی غریب پای می گذارد و در آنجا با جمجمه ای مخوف روبرو می شود و این آغاز مبارزات وی در جزیره علیه دزد دریایی سیاه و داستان های مرتبط با او تا پیدا کردن گنینه نهایی و اسطوره ای دزدان دریایی در جزیره است! مطمئنا علاقمندان به بازی های نقش آفرینی و شمشیربازی معما گونه از این بازی لذت خواهند برد. از دیگر نکات جذاب این بازی قابلیت تبدیل شدن بازیکن به موجودی هیولا مانند و قوی که است یادآور بازی هایی همچون هالک است که کشتن دشمنان در این حالت بسیار لذت بخشتر و ساده تر خواهد بود.

 

 

 

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

 

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

 

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

علی شفیعی بازدید : 474 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Dead Island Riptide تلاش برای بقا
نام بازی: Dead Island Riptide
پلتفورم : pc
ژانر: Action, RPG
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Techland
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد
زمانی را تصور کنید که از یک کابوس وحشتناک نتوانید بیدار شوید ! خود را در این سکشن از بازی قرار داده و ادامه ی ماجرا را دنبال نمایید. بازگشت به جمع زیادی از زامبی های و تلاش برای بقا و زنده مانده اهداف شما است. زامبی های تشنها به خون می توانند بسیار خطرناک باشند به گونه ای که تنها چند بازمانده برای مبارزه باقی مانده اند.

علی شفیعی بازدید : 334 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عنوان Wartime یک ماد از بازی Crysis Warhead می باشد که وقایع بعد از آن را روایت می کند. گرافیک بازی با استفاده از نسخه ی بهینه شده ی CryEngine 2 ساخته شده است و نوید یک گرافیک فوق العاده را می دهد.داستان بازی دقیقا پس از رخداد های کرایسیس وارهد اتفاق میافتد.در انتهای قسمت قبل شاهد بودیم نیروهای آمریکایی  پس از جنگی سخت با دشمنان بیگانه و نیروهای نظامی کره ی شمالی تصمیم به ترک جزیره و عقب نشینی میگیرند.ولی در این میان گروهبان سایکو که سربازی شجاع و جسور است تصمیم میگیرد به جزیره بازگشته و کار سربازان کره ای را یک سره کند.از طرفی نیروهای بیگانه هر لحظه بیش از پیش در جزایر پیشرفت میکنند و اوضاع بسیار نابه سامانی را به وجود آورده اند.هدف اصلی گروهبان سایکو از بین بردن نیروهای کره ای و به خصوص رهبر آنها،کیم لی است که تمام اتفاقات بازی و بحرانهای به وجود آمده به خاطر کارشکنی و خودخواهی های این فرد است.سایکو برای جلوگیری و از بین بردن این فرد عازم مناطقی میشود که قبلا رهبر نیروهای کره ای در آنجا دیده شده است.این راه بسیار سختتر از قبل است و سایکو مجبور است یک تنه به دل صدها سرباز کره ای و همچنین سربازانی که به لباس نانو مجهز هستند بزند.در این میان بیگانگان در جای جای مناطق بازی حضور دارند و کار را برای پیشروی شما سخت میکنند.

 

WarTime دانلود بازی Wartime برای PC

 

—————————————————————-

 

استودیو بازی سازی اپیدمیک در سال ۱۳۸۵ توسط آقایان مسعود و مبین معاوی تاسیس شد ، این استودیو از سال ۱۳۸۷ اولین پروژه ی خود را آغاز نمود و توانست در سال ۱۳۸۹ بازی ای با نام Wartime را به معرض نمایش بگذارد. Wartime توانست عنوان بهترین ماد/بازی سال ۱۳۹۰ را از آن خود کند ، داستان این بازی ادامه ای بر بازی Crysis Warhead بود که حتی توانست از این بازی هم فراتر رود و از نظر فنی پیشرفت چشم گیری داشته باشد. Wartime در سال ۱۳۹۰از حالت ماد خارج و به یک بازی مستقل تبدیل شد. با اضافه شدن رضا حسنی به اپیدمیک ، این استودیو مشغول گذراندن مراحل پیش تولید بازی جدید خود به نام Wartime 2 است که قرار است با موتور پر قدرت CryENGINE 3 ساخته شود…

 

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP /  Windows Vista  / Windows 7

CPU : XP 2.8 Ghz or Faster / Vista 3.2 Ghz or Faster

RAM: 1 GB 

Hard Disk Space: 6 GB of free hard disk space

Video Card: Nvidia GeForce 6800 GT or Greater / ATI Radeon 9800 Pro

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

Wartime s1 دانلود بازی Wartime برای PC Wartime s2 دانلود بازی Wartime برای PC

Wartime s3 دانلود بازی Wartime برای PC Wartime s4 دانلود بازی Wartime برای PC

 

———————————————————————————

کاور نسخه ی فارسی و انگلیسی:

Wartime Cover1 دانلود بازی Wartime برای PC Wartime Cover2 دانلود بازی Wartime برای PC

 

caution دانلود بازی Wartime برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

علی شفیعی بازدید : 453 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim


نام بازی: The Elder Scrolls V Skyrim
پلتفورم : pc
ژانر: Action RPG
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر:  Bethesda Softworks
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Bethesda Softworkstudios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Skyrim نام سرزمینیست خیالی که داستان بازی در آنجا اتفاق می افتد. خیلی ها بر این عقیده اند که این نسخه ادامه ای مستقیمی از نسخه Oblivion، ولی این حرف درست نیست زیرا تمامی اتفاقات Skyrim جدای از نسخه قبلی رخ می دهند. داستان بازی از جایی شروع می شود که سوار بر درشکه به عنوان یک زندانی برای محاکمه شدن به صحنه محاکمه انتقال داده می شوید، بی شک در این میان تنها نیستید و عده ای زندانی دیگر نیز با شما می باشند که هر کدام از موضوعی صحبت می کنند؛
برای مثال یکی از زندانی ها می گوید: "جرم ما چیست؟ چرا به اینجا آمده ایم؟ آیا قرار است ما را بکشند؟ من از مرگ می ترسم و علاقه ای به مردن ندارم." و صحبت های دیگر تا زمانی که به مکان مورد نظر می رسید. افسانه ها یکی از اصلی ترین بخش های تخیلات انسان هاست که صرفاً برای سرگرمی به نمایش گذاشته می شوند. از گذشته تا به امروز افسانه های زیادی با موضوعات مختلف در قالب شعر و یا فیلم و بازی های ویدیویی بوجود آمده اند که هرکدام از آن ها داستان های خاصی را با خود به همراه دارند؛ برای مثال یونانیان باستان علاقه زیادی به خدایان دارند، یا ساکنان آسیای شرقی که بسیار به مارهایی غول پیکر از جنس اژدها علاقه مندند. استدیوی Bethesda Games با ساخت سری بازی های The Elder Scrolls، افسانه را به معنای جدید ارائه کرد. این استدیو با ترکیب چند افسانه توانست طرفداران زیادی را جذب خود کند. TESV: Skyrim جدید ترین عنوان این استدیوست که با بهره برداری از دو افسانه قدیمی یعنی اژدها و خدایان، توانسته گرد و خاکی برپا کند. سری TES را می توان موفق ترین عنوان این شرکت بازیسازی قلمداد کرد. جز شما و هم سفرانتان اشخاص دیگری نیز برای محاکمه شدن در Helgen (سرزمینی که شما برای محاکمه شدن به آن جا منتقل شده اید) حضور دارند. قبل از وارد شدن به صف انتظار مرگ، همانند سایر نسخه های TES نژاد خود را مشخص می کنید و پس از آن وارد صف می شوید. تبر جلاد انتظار ریختن خون شما را می کشد. درست در هنگامی که می خواهید تیزی تیغه های تبر جلاد را حس کنید، اژدهایی به Helgen حمله می کند و مانع از کشته شدن شما می شود. در اینجا با یکی از زندانیان به مکانی به نام Riverwood فرار می کنید و در آنجا با خواهر زندانی آشنا شده و در می یابید که آن ها نیز اژدهایان را رویت کرده اند و پدران آن ها نیز سخنانی از اژدهاهای ساکن در Skyrim و محیط های اطرافش برایشان گفته است. این موجودات سال ها پیش در Skyrim می زیستند ولی به دلایلی نسل آن ها منقرض شد، اما مثل اینکه باز برگشته اند، گویی دنبال چیزی خاص هستند یا موضوعی آن ها را آزار می دهد. بله چیزی در شما نهفته است که اژدهایان را آزرده کرده است، با ملاقات کردن رئیس قبیله و تعریف کردن دیده هایتان، وی شما را با چندی از مامورانش به یک ماموریت می فرستد. طی این ماموریت یک اژدها به یکی از برجک های دیده بانی حمله ور شده است. با کشتن اژدها روحش وارد جسم شما می شود و نگاه همگان را جلب می کند. یکی از سربازان به سخن می آید و از شما به عنوان یک Dragonborn یا همان اژدها زاده یاد می کند. در آن زمان به کسی اژدها زاده می گفتند که خاصیت اژدهایان را داشته باشد و بتواند همانند آن ها نعره بزند که در این جا با زدن یک نعره به این امر پی می برید. با برگشتن به پیش رئیس قبیله، وی شما را یک ناجی و کلید این مشکلات می نامد و از شما طلب یاری می کند تا اژدهایان را از بین ببرید ولی این تنها اول راه پر تلاطم و پر خطر اژدها زاده ماست و وی موظف است با آموزش ها و فنونی که در آینده یاد می گیرد وارد جنگ با اژدهایان شود و سرنوشت Skyrim را با دستان خود رقم بزند...

علی شفیعی بازدید : 351 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Bioshock Infinite تلاش برای آزادی خواهی
|نسخه ی ریپک|

نام بازی: BioShock Infinite
پلتفورم : ps3
ژانر: First-person shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Irrational Games, 2K Marin
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

سری بازی های bioshock از همان نسخه های اولیه طرفداران خاص خودشان را داشتند.این بازی که توسط استدیو irationall ساخته شد و به خاطر ایده ها و داستان سرایی مناسبش توانست بازیکن های زیادی را به خودش جذب کند.شاید علت اصلی موفقیت بازی وجود یکی از بهترین بازی سازان دنیا یعنی کن لوین باشد و بوده است.

علی شفیعی بازدید : 390 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
 دانلود پکیج  بازی های نینتندو برای رایانه

نام بازی: Nintendo
پلتفورم : pc
ژانر: 2D, Sport, Adventure, Logic, Children, Race, Arcade, Fighting\
نوع  فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: MihanDownload
مد بازی : --
حمایت توسط : Nintendo + others
درجه بندی سنی : +2
لیست بازی ها :
10 Yard Fight 
1942 
1943: The Battle Of Midway 
3 D World Runner 
720 
8 Eyes 
AD & D Heroes Of The Lance 
Abadox 
Action 52 
The Addams Family 
Adventure Island 
Adventure Island 2 
Adventure Island 3 
The Adventures Of Bayou Billy 
The Adventures Of Dino Riki 
The Adventures Of Lolo 
The Adventures Of Lolo 2 
The Adventures Of Lolo 3 
The Adventures Of Rad Gravity 
The Adventures Of Tom Sawyer 
Afterburner 
Air Fortress 
Airwolf 
Al Unser Jrs Turbo Racing 
Alfred Chicken 
Alien 3 
Alien Syndrome 
All Pro Basketball 
Alpha Mission 
Amagon 
American Gladiators 
Anticipation 
Arch Rivals 
Archon 
Arkanoid 
Arkistas ring 
Asterix The Gaul 
Astyanax 
Athena 
Athletic World 
Attack of the Killer Tomatoes 
Baby Boomer 
Back To The Future 2 & 3 
Back to the Future 
Bad Dudes 
Bad News Baseball 
Bad Street Brawler 
Balloon Fight 
Bandai Golf: Challenge Pebble Beach 
Bandit Kings Of Ancient China 
Barbie 
Zanac 
Zelda II: The Adventure Of Link 
Zen: Intergalactic Ninja 
, and many others. others

System Requirements : 
Operating System: Microsoft Windows XP, Windows 7, Vista. 
Video: 32 MB. 
Processor: 800 + MHz 
RAM: 128 MB


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 742
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 385
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 925
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 982
  • بازدید ماه : 982
  • بازدید سال : 94,392
  • بازدید کلی : 1,699,246