loading...
تری پاتوق| 3patough.r98.iR
علی شفیعی بازدید : 393 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید قابلیت‌هایت جدیدی به مکالمات گروهی اضافه شده. همچنین امکان ارسال پیان‌های صوتی و اضافه کردن Stickerهای جدید در متن‌ها نیز در این نسخه گنجانده شدهاست. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

viber4 android ارتباط رایگان متنی و صوتی با دوستانتان توسط Viber 4.0.12   اندروید

 

علی شفیعی بازدید : 324 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Notification Toggle Premium به‌شما در سوییچ کردن بین حالت‌های مختلف قابلیت‌های موبایلتان کمک می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید برای هر قسمت از گوشی که می‌خواهید سوییچی تعریف کنید تا به‌راحتی و از طریق Status Bar گوشی خود آن را خاموش / روشن کند. چیزهایی مثل WiFi، بلوتوث، سایلنت، چرخش صفحه، حالت پرواز، تنظیم نور صفحه و موارد بسیار زیاد دیگر. مزیت این برنامه این است که می‌توانید در هر قسمت از موبایل که باشید با استفاده از نوار بالایی، به‌این گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

notification toggle android2(1) مدیریت عملکرد نرم‌افزارها با Notification Toggle Premium 3.0   اندروید

علی شفیعی بازدید : 317 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار White Noise مجموعه‌ای از ۴۰ صدای آرامش‌بخش برای کمک به خوابیدن بهتر شما است. صداهای آرامش‌بخش این نرم‌افزار در پس‌زمینه‌ی موبایل شما پخش خواهد شد و پس از زمانی که شما مشخص می‌کنید، این صدا قطع خواهد شد. صداهایی نظیر موج دریا، بارش باران و… همچنین صدای زنگ برای بیدار کردن شما از خواب نیز در همین نرم‌افزار گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

white noise android صداهای آرامش‌بخش White Noise 5.6.1   اندروید

علی شفیعی بازدید : 394 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه دارای Mod بی‌نهایت سکه است که با کمک آن می‌توانید همه‌ی ارتقاها را به‌راحتی خریداری کنید!

 

subway surfers android بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   اندروید

علی شفیعی بازدید : 400 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Retro Phone v1 0 www.Mob4u.ir  دانلود نرم افزار شبیه ساز تلفن قدیمی Retro Phone v1.0 – آندروید

نرم افزار Retro Phone به شما کمک میکند که به طرح تکراری و خسته کننده شماره گیری گوشی موبایل خود تنوع ببخشید. این نرم افزار تلفنی قدیمی را در گوشی آندروید شما شبیه سازی میکند. این نرم افزار برای سیستم عامل آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

علی شفیعی بازدید : 434 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اختصاصي باشگاه پرسپوليس

| به منظور حمايت از پرطرفتارترين تيم فوتبال آسيا |

این برنامه توسط متخصصان کمیته انفورماتیک باشگاه بزرگ پرسپولیس ، ویژه سیستم عامل اندروید که در حال حاضر محبوبترین و پرکاربردترین سیستم عامل گوشیهای هوشمند در ایران است طراحی شده و هواداران قادر خواهند بود به راحتی بطور رایگان آن را از سایت ورزش كليپ دانلود و روی گوشیهای خود نصب کنند و از طریق آن به سرعت و سهولت از خدمات زیر استفاده کنند:
- دریافت اخبار باشگاه
– اطلاع از نتایج بازیها و برنامه مسابقات و جدول رده بندی لیگ
– آشنایی با تاریخچه و افتخارات باشگاه، زندگی نامه بازیکنان و..
– امکان خرید کارت هواداری و به زودی همه محصولات فروشگاه اینترنتی

علی شفیعی بازدید : 364 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود بازی مسابقات پرندگان خشمگین Angry Birds Friends v1.0.0 - اندروید

 

دانلود بازی مسابقات پرندگان خشمگین Angry Birds Friends v1.0.0 – اندروید

Angry Birds Friends از مجموعه جذاب بازی پرندگان خشمگین است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. در این نسخه از بازی می توانید با دوستان خود در فیسبوک رقابت کنید و در مسابقات هفتگی شرکت کنید. این مسابقات هر هفته با سطوح جدید انجام می شود و به نفرات برتر مدال های طلا، نقره و برنز داده می شود. می توانید شانس خود را برای بدست آوردن مدال ها امتحان کنید اما این کار نیازمند آن است که امتیازات بالایی کسب کنید. افزون بر این جایزه هایی نیز بطور روزانه به شما داده می شود و امکان فرستادن و دریافت هدیه وجود دارد.

 

 

علی شفیعی بازدید : 362 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

SeriesGuide برنامه ای فوق العاده کاربردی برای دوستداران سریال های تلویزیونی انگلیسی زبان است. دوستداران این سریال ها میتوانند با مراجعه به برنامه SeriesGuide از تمامی اطلاعات لازم از قسمت های پخش شده و یا قسمت هایی که قرار است بزودی پخش شوند مطلع گردد. با استفاده از قسمت اعلانات این برنامه از قسمت های جدید سریال مورد نظر خود در هنگام بر روی ایر رفتن مطلع گرددید و سریال ها تلویزیونی خود را بروزتر دنبال کنید. دیتابیس کامل این  برنامه امکان این را به کاربران میدهد تا برای خود کالکشنی بوجود آورده و همواره از قسمت ها قدیمی و جدید مطلع باشد.

 

امکانات  :

ویجت اختصاصی

عکس از هر قسمت جدید

خلاصه هر قسمت

نمایش نام هر قسمت ازسریال

امکان تیک زدن قسمت های دیده شده

 

 

این نسخه از برنامه نسخه کامل بوده و تمامی امکانات برنامه آنلاک شده اند .

 

علی شفیعی بازدید : 327 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

Lets_Golf_3_android-shot1

 

دوست داران و علاقه مندان به بازی های ورزشی مخصوصا ورزش زیبای گلف این بازی رو مسلما از دست نخواهند داد -بهترین بازی آندروید چه از نظر کیفیت و چه از نظر گرافیکی در این زمینه فقط بازی Let’s Golf می باشد که شاهکاری دیگر از کمپانی شناخته شده گیم لافت است – بازی در مکان هایی همچون دیوار بزرگ چین قابل انجام است همچنین امکان بازی کردن به صورت چند نفره نیز از دیگر مزیت های این بازی دیدنیست – این بازی برای تمام گوشی ها قرار داده شده و تست شده است با خیال راحت دانلود نمایید

علی شفیعی بازدید : 411 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Chess Master 2013 v13.05.09

نسخه اندروید مورد نیاز : ۲٫۱ و بالاتر

هم اینک نسخه جدید بازی شطرنج را برای گوشی های اندروید و به تبع آن اچ تی سی و گوشی های اکسپریا از سری خانواده سونی اریکسون و به خصوص تمام گوشیهای سامسونگ که سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکنند و خانواده بزرگ گالگسی آماده کرده ایم. لینک دانلود و عکس های بیشتر در ادامه مطلب موجود می باشد.

علی شفیعی بازدید : 313 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Formulae Pro نرم افزاری کاربردی برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که به دانشجویان و افرادی که با فرمول های ریاضی و شیمی و سایر رشته های مرتبط در ارتباط هستند کمک می نماید تا فرمول های محاسباتی به سادگی به خاطر سپرده و از آن ها جهت یادآوری استفاده نمایند. این نرم افزار نیازمند اندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشد.

 

Formulae Pro فرمول های مهم ریاضیات و شیمی در Formulae Pro 3.7.2   اندروید

 

 

علی شفیعی بازدید : 428 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا اقدام به ساخت ringtone های زیبا برای گوشی های تلفن همراه خود نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت AVS 4 You می باشد. در این نرم افزار می توان فرمت های صوتی MP3, VMA, OGG, WAV را به فرمت های Ringtone تبدیل نمود.

1360742553_avs-ringtone-maker

از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به دریافت فایل های Track از دیسک های صوتی اشاره نمود. همچنین با این نرم افزار قادر به ساخت تصاویر پشت زمینه برای گوشی تلفن همراه خود نیز خواهید بود.AVS Ringtone Maker از ویژگی درگ و دراپ فایل ها به درون برنامه نیز پشتیبانی می کند که این، کار با نرم افزار را ساده تر می کند. همچنین امکان میکس چندین فایل صوتی برای ساخت یک ringtone نیز فراهم شده است تا بتوانید زنگ موبایل دلخواه خود را به سادگی ایجاد نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Ringtone Maker:
- ساخت ringtone های زیبا برای گوشی های تلفن همراه
- پشتیبانی از فرمت های MP3, VMA, OGG, WAV برای تبدیل به فرمت های سازگار به گوشی تلفن همراه
- توانایی اجاد تغییر در bitrate  های فایل های MP3 و WAV
- توانایی ویرایش فایل های تصویری
- پشتیبانی از ویژگی درگ و دراپ
- امکان میکس چندین فایل صوتی برای ساخت یک ringtone
- امکان ضبط هر صدای ورودی برای ساخت یک ringtone
- و  …

علی شفیعی بازدید : 427 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
علی شفیعی بازدید : 647 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی موبایل Cat War v1.6 برای اندروید

 

دانلود بازی موبایل Cat War v1.6 برای اندروید

داستان بازی Cat War به این شکل است که سگ ها برای گربه ها مزاحمت ایجاد کرده اند و شما باید گربه های خود را آموزش دهید و به سمت سگ ها بفرستید . بازی نزدیک به ۱۰۰ مرحله را دارا می باشد که شما می توانید ۵ درجه سختی را برای روند بازی انتخاب کنید. این بازی برای سیستم عامل اندروید نسخه ۲٫۱ و بالاتر طراحی و منتشر شده است.

 

 

 

Clip4u.Org | کلیپ فور یو

 

 

راهنمای نصب :

- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- در قسمت All Programs به Setting رفته و در Applications تیک Unknown Source را بزنید.
- بر روی گوشی خود برنامه File Manager یا App Installer را نصب کنید.
- برنامه را با پسوند apk. را بر روی حافظه جانبی خود بریزید و نصب کنید.

 

 

علی شفیعی بازدید : 432 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

زندگینامه بزرگان نام نرم افزاری مفید و پند آموز است که نسخه ی اول آن امروز توسط برنامه نویسی ایرانی عرضه شد.
این برنامه شامل جلوه ی کوچکی از زندگی افراد بزرگ ایرانی و خارجی در طول تاریخ بوده که خواندن آنها خالی از لطف نیست،
بزرگانی مانند کوروش بزرگ،فردوسی،ابن سینا،گراهام بل،ادیسون،انیشتین،نیوتون،استیو جابز و… که هر کدام در دوره خود اهمیت به سزایی داشته اند.
براى دانلود این برنامه ایرانی کم حجم اندروید از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 برنامه ایرانی

 

علی شفیعی بازدید : 493 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Burn it All یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده وبسیار اعتیاد آور است که سبک بازی های پازلی را دارد شما در این بازی باید همه چیز را به اتش بکشید و مواظب چکه های آب از سقف باشید که باعث خاموش شدن سریع می شود مراحل این بازی با گذر به سمت بالا با زیاد شدن موانع و طناب ها رو به سختی می رود برای دانلود بازی به ادمه مطلب بروید.

 

Burn-It-All

 

 

Burn it All1

Burn it All2

علی شفیعی بازدید : 317 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Real Boxing™ یکی از زیباترین بازیهای اندروید در سبک ورزشی است که چند ساعتی بیشتر از ارائه آن در گوگل پلی نمیگذرد. یک بازی با گرافیکی فوق العاده. جریان بازی بسیار ساده است. شما باید به داخل رینگ بروید و مبارزه کنید. از مبارزه های آماتور شروع کنید تا به حرفه ای ترین سطح مسابقات برسید.
لازم به ذکر است که این بازی کاری مشترک از شرکت های nvidia و tegra میباشد.

این بازی را می توانید به صورت رایگان از ادامه مطلب  دریافت کنید.

 

Real-Boxing™

 

 

 

پس از نصب فایل APK , دیتای بازی را نیز دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید و آن را به مسیر Android/obb انتقال دهید

علی شفیعی بازدید : 453 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (1)

Kaspersky Mobile Security یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی شناخته شده توسط کمپانی ارزیابی AV-TEST.ORG است. این آنتی ویروس محصول کمپانی قدرتمند کسپرسکی بوده و از آخرین فن آوری های امنیتی برای محافظت از گوشی های هوشمند اندروید را از ویروس ها، تهدیدات اینترنتی، سایت های فیشینگ، جاسوس افزارها و هرزنامه ها استفاده میکند. حفظ حریم خصوصی شما برای زمانی که گوشی شما دزدیده شده یا گم شده از ویژگی های دیگر این آنتی ویروس اندرویدی است. بخش WEB PROTECTION بسیار قدرتمند طراحی شده و با دارا بودن یک فایروال آتشین وبگردی با خیال راحت را برای شما رقم میزند. نسخه پیش رو هم اکنون با قیمت 9 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد ولی شما بصورت رایگان میتوانید آخرین ویرایش آنتی ویروس موبایل کسپرسکی را از اف دی ال دانلود کنید.

آنتی ویروس کسپرسکی موبایل اندروید - Kaspersky Mobile Security 9.10.139 Android App

ویژگی آنتی ویروس اندروید کسپرسکی

  • آخرین فناوری برای جلوگیری از ویروس ها و هرزنامه ها
  • نهایت سرعت و قدرت در اسکن
  • برقراری نهایت امنیت در هنگام گشت و گذار در اینترنت
  • اسکن خودکار اپلیکشن های دانلود شده، نصب شده، حافظه داخلی و خارجی، پیام ها و ...
  • پنهان و بلاک کردن تماس ها و پیام ها
  • دارا بودن حالت "خصوصی" و فعال سازی آن بصورت دستی یا از راه دور
  • دارای ضد سرقت حفاظتی برای پیدا کردن گوشی های گمشده یا دزدیده شده
  • پشتیبانی از زبان های دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، کره ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی (برزیل)، روسی، اسپانیایی، سوئدی
  • نیازمند اندروید 2.2 به بالا

علی شفیعی بازدید : 378 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (1)

این نرم افزار یک پلیر حرفه ای برای موزیک ها وی ویدیوهای شما می باشد. PlayerPro ظاهری زیبا، روان و خلاقانه را همراه با تنظیمات قدرتمند صدا دارا می باشد. علاوه بر این، قابلیت انتخاب پلاگین های رایگان برای کامل تر نمودن نرم افزار، بیش از ۲۰ پوسته متفاوت، ویدجت های متفاوت و … در این نرم افزار وجود دارد. این نرم افزار یکی از پنج نرم افزار معروف پخش موزیک و ویدیو در ۲سال اخیر می باشد. شما برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۲٫۰ به بالا دارید.

 

PlayerPro Music Player v2.7 دانلود پلیر حرفه ای PlayerPro Music Player v2.7   اندروید

 

علی شفیعی بازدید : 338 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

 

برای اجرا اپلیکشن ها در ویندوز ، فایل برنامه با پسوند apk را دورن فولدر android apps که در زیر مسیر آن درج شده انتقال دهید و سپس برنامه ی YouWave for Android رو اجرا کنید. در محیط نرم افزار ، سمت چپ و بالا اپلیکشن های مورد نظر دیده خواهد شد.

در ویندوز ۷:

C:/Users/نام کاربری شما/youwave/android apps

 

در ویندوز XP :

 C:/Documents and Settings/نام کاربری شما/youwave/android apps

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 742
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 385
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 925
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 971
  • بازدید ماه : 971
  • بازدید سال : 94,381
  • بازدید کلی : 1,699,235