loading...
تری پاتوق| 3patough.r98.iR
علی شفیعی بازدید : 801 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای Pc + کرک معتبر و حل مشکلات بازی

دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای Pc + کرک معتبر و حل مشکلات بازی | www.VarzeshClip.ir

توضییحات :

بازی Gas Guzzlers Extreme یک بازی بسیار زیبا و با گرافیک بسیار زیبا و محو کننده است که برای زده بندی سنی 12 به بالا حمایت شده توسط شرکت Iceberg Interactive ساخته شده است.این بازی برای پلتفرم pc طراحی گردیده و سیستم مورد نیاز آن نیز اعلام گشته است.

 

علی شفیعی بازدید : 783 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

جهت تماشا به ادامه ی مطلب بروید....

جهت آموزش به ما اطلاع دهید این رمز ها درست است فقط حوصله میخواد و انجام دادن درست آن ها  اگر دوست دارید اول شوید اگر دوست دارید صادقانه اول شوید وارد  صفحه نشیوید.....

نظر هم بدین چون باید بینم راضی هستید یا خیر ؟


2.jpg

علی شفیعی بازدید : 315 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

Lets_Golf_3_android-shot1

 

دوست داران و علاقه مندان به بازی های ورزشی مخصوصا ورزش زیبای گلف این بازی رو مسلما از دست نخواهند داد -بهترین بازی آندروید چه از نظر کیفیت و چه از نظر گرافیکی در این زمینه فقط بازی Let’s Golf می باشد که شاهکاری دیگر از کمپانی شناخته شده گیم لافت است – بازی در مکان هایی همچون دیوار بزرگ چین قابل انجام است همچنین امکان بازی کردن به صورت چند نفره نیز از دیگر مزیت های این بازی دیدنیست – این بازی برای تمام گوشی ها قرار داده شده و تست شده است با خیال راحت دانلود نمایید

علی شفیعی بازدید : 465 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Dead Island Riptide تلاش برای بقا
نام بازی: Dead Island Riptide
پلتفورم : pc
ژانر: Action, RPG
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Techland
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد
زمانی را تصور کنید که از یک کابوس وحشتناک نتوانید بیدار شوید ! خود را در این سکشن از بازی قرار داده و ادامه ی ماجرا را دنبال نمایید. بازگشت به جمع زیادی از زامبی های و تلاش برای بقا و زنده مانده اهداف شما است. زامبی های تشنها به خون می توانند بسیار خطرناک باشند به گونه ای که تنها چند بازمانده برای مبارزه باقی مانده اند.

علی شفیعی بازدید : 316 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عنوان Wartime یک ماد از بازی Crysis Warhead می باشد که وقایع بعد از آن را روایت می کند. گرافیک بازی با استفاده از نسخه ی بهینه شده ی CryEngine 2 ساخته شده است و نوید یک گرافیک فوق العاده را می دهد.داستان بازی دقیقا پس از رخداد های کرایسیس وارهد اتفاق میافتد.در انتهای قسمت قبل شاهد بودیم نیروهای آمریکایی  پس از جنگی سخت با دشمنان بیگانه و نیروهای نظامی کره ی شمالی تصمیم به ترک جزیره و عقب نشینی میگیرند.ولی در این میان گروهبان سایکو که سربازی شجاع و جسور است تصمیم میگیرد به جزیره بازگشته و کار سربازان کره ای را یک سره کند.از طرفی نیروهای بیگانه هر لحظه بیش از پیش در جزایر پیشرفت میکنند و اوضاع بسیار نابه سامانی را به وجود آورده اند.هدف اصلی گروهبان سایکو از بین بردن نیروهای کره ای و به خصوص رهبر آنها،کیم لی است که تمام اتفاقات بازی و بحرانهای به وجود آمده به خاطر کارشکنی و خودخواهی های این فرد است.سایکو برای جلوگیری و از بین بردن این فرد عازم مناطقی میشود که قبلا رهبر نیروهای کره ای در آنجا دیده شده است.این راه بسیار سختتر از قبل است و سایکو مجبور است یک تنه به دل صدها سرباز کره ای و همچنین سربازانی که به لباس نانو مجهز هستند بزند.در این میان بیگانگان در جای جای مناطق بازی حضور دارند و کار را برای پیشروی شما سخت میکنند.

 

WarTime دانلود بازی Wartime برای PC

 

—————————————————————-

 

استودیو بازی سازی اپیدمیک در سال ۱۳۸۵ توسط آقایان مسعود و مبین معاوی تاسیس شد ، این استودیو از سال ۱۳۸۷ اولین پروژه ی خود را آغاز نمود و توانست در سال ۱۳۸۹ بازی ای با نام Wartime را به معرض نمایش بگذارد. Wartime توانست عنوان بهترین ماد/بازی سال ۱۳۹۰ را از آن خود کند ، داستان این بازی ادامه ای بر بازی Crysis Warhead بود که حتی توانست از این بازی هم فراتر رود و از نظر فنی پیشرفت چشم گیری داشته باشد. Wartime در سال ۱۳۹۰از حالت ماد خارج و به یک بازی مستقل تبدیل شد. با اضافه شدن رضا حسنی به اپیدمیک ، این استودیو مشغول گذراندن مراحل پیش تولید بازی جدید خود به نام Wartime 2 است که قرار است با موتور پر قدرت CryENGINE 3 ساخته شود…

 

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP /  Windows Vista  / Windows 7

CPU : XP 2.8 Ghz or Faster / Vista 3.2 Ghz or Faster

RAM: 1 GB 

Hard Disk Space: 6 GB of free hard disk space

Video Card: Nvidia GeForce 6800 GT or Greater / ATI Radeon 9800 Pro

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

Wartime s1 دانلود بازی Wartime برای PC Wartime s2 دانلود بازی Wartime برای PC

Wartime s3 دانلود بازی Wartime برای PC Wartime s4 دانلود بازی Wartime برای PC

 

———————————————————————————

کاور نسخه ی فارسی و انگلیسی:

Wartime Cover1 دانلود بازی Wartime برای PC Wartime Cover2 دانلود بازی Wartime برای PC

 

caution دانلود بازی Wartime برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

علی شفیعی بازدید : 341 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Bioshock Infinite تلاش برای آزادی خواهی
|نسخه ی ریپک|

نام بازی: BioShock Infinite
پلتفورم : ps3
ژانر: First-person shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Irrational Games, 2K Marin
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

سری بازی های bioshock از همان نسخه های اولیه طرفداران خاص خودشان را داشتند.این بازی که توسط استدیو irationall ساخته شد و به خاطر ایده ها و داستان سرایی مناسبش توانست بازیکن های زیادی را به خودش جذب کند.شاید علت اصلی موفقیت بازی وجود یکی از بهترین بازی سازان دنیا یعنی کن لوین باشد و بوده است.

علی شفیعی بازدید : 887 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی کم حجم تام و جری Tom And Jerry in House Trap

 

دانلود رایگان بازی جذاب تام و جری Tom And Jerry in House Trap برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم جذاب تام و جری Tom And Jerry in House Trap برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

تام و جری، کارتون تلویزیونی و برنده جایزه اسکار آمریکایی اولین قسمت های این پویانمایی بین سالهای ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۷ میلادی توسط مترو گلدوین مایر در هالیوود تولید شد و خالق آنها ویلیام هانا و ژوزف باربارا بودند، که آن را نویسندگی و کارگردانی می کردند . این کارتون تلویزیونی در مورد موشی به نام جری و گربه ای به نام تام بود، که از قسمت های کوتاه ساخته می شد . تام و جری های جدیدی نیز به بازار عرضه می شود.این بازی بر اساس کارتون معروف تام و جری ساخته شده است و شما می توانید در این بازی تام یا جری باشید !

 

 

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

 

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

 

 

» راهنمای نصب و اجرا : ابتدا نرم افزار epsxe160 را اجرا نموده سپس در قسمت run iso ، آدرس TomJerry.bin را می‌دهیم و از این بازی لذت می بریم.

علی شفیعی بازدید : 464 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

mike v sakteboarding بازی اسکیت سواری Mike V: Skateboard Party HD 1.2.4   آیفون و آیپد

بازی Mike V: Skateboard Party HD یکی دیگر بازی‌های اسکیت‌سواری موجود برای iOS است. در این بازی با گرافیکی مناسب روبرو هستید که البته، برای آیفون ۵ و آیپد رتینا نیز اخیراً بهینه شده است. در این بازی ماموریت‌های گوناگونی برای انجام وجود داشته و می‌توانید با دوستان خود به‌صورت چندنفره نیز به رقابت بپردازید. از قابلیت‌های جالب دیگر این برنامه نیز امکان سفارشی کردن لباس‌ها و اسکیت‌های شما است. این بازی با داشتن قابلیت اتصال به Game Center یک فضای رقابتی و جذاب را برای شما و دوستانتان به‌وجود می‌آورد

علی شفیعی بازدید : 354 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)
Grim Facade: The Cost of Jealousy

Unravel a puzzling whodunit in Grim Facade: The Cost of Jealousy! You have been called to Spain to investigate the murder of a grieving woman's husband. But what looks like a simple case soon becomes an elaborate mystery filled with twists and intrigue. You must use your skills to get a step ahead of the murderer before you become their next victim. But uncovering their identity won't be easy in this tale of deceit, betrayal, and disguise. Everyone is a suspect in this exciting Hidden Object thriller!

علی شفیعی بازدید : 319 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

علی شفیعی بازدید : 621 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی موبایل Cat War v1.6 برای اندروید

 

دانلود بازی موبایل Cat War v1.6 برای اندروید

داستان بازی Cat War به این شکل است که سگ ها برای گربه ها مزاحمت ایجاد کرده اند و شما باید گربه های خود را آموزش دهید و به سمت سگ ها بفرستید . بازی نزدیک به ۱۰۰ مرحله را دارا می باشد که شما می توانید ۵ درجه سختی را برای روند بازی انتخاب کنید. این بازی برای سیستم عامل اندروید نسخه ۲٫۱ و بالاتر طراحی و منتشر شده است.

 

 

 

Clip4u.Org | کلیپ فور یو

 

 

راهنمای نصب :

- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- در قسمت All Programs به Setting رفته و در Applications تیک Unknown Source را بزنید.
- بر روی گوشی خود برنامه File Manager یا App Installer را نصب کنید.
- برنامه را با پسوند apk. را بر روی حافظه جانبی خود بریزید و نصب کنید.

 

 

علی شفیعی بازدید : 473 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی Blood Bowl Chaos Edition جام خون
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|| نسخه ی FLT|

نام بازی: Blood Bowl Chaos Edition
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy, Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

این بازی ترکیبی از یک بازی تاکتیکی و بازی های ورزشی است.بله درست دیده اید ! تیم های حامل توپی هستند که حریفان شما برای رسیدن به آن در تلاش اند. تیمی در پایان برنده است که بتواند تمامی المان های مورد نظر را به سرانجام برساند.این بازی آخرین نسخه ی بازی زیبای Blood Bowl است که جریان بی نظیری را دنبال می کند. به عنوان یک ورزش تیمی فوق العاده خشن شاهد زیباترین رقابت ها هستید.

علی شفیعی بازدید : 486 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Burn it All یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده وبسیار اعتیاد آور است که سبک بازی های پازلی را دارد شما در این بازی باید همه چیز را به اتش بکشید و مواظب چکه های آب از سقف باشید که باعث خاموش شدن سریع می شود مراحل این بازی با گذر به سمت بالا با زیاد شدن موانع و طناب ها رو به سختی می رود برای دانلود بازی به ادمه مطلب بروید.

 

Burn-It-All

 

 

Burn it All1

Burn it All2

علی شفیعی بازدید : 309 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Real Boxing™ یکی از زیباترین بازیهای اندروید در سبک ورزشی است که چند ساعتی بیشتر از ارائه آن در گوگل پلی نمیگذرد. یک بازی با گرافیکی فوق العاده. جریان بازی بسیار ساده است. شما باید به داخل رینگ بروید و مبارزه کنید. از مبارزه های آماتور شروع کنید تا به حرفه ای ترین سطح مسابقات برسید.
لازم به ذکر است که این بازی کاری مشترک از شرکت های nvidia و tegra میباشد.

این بازی را می توانید به صورت رایگان از ادامه مطلب  دریافت کنید.

 

Real-Boxing™

 

 

 

پس از نصب فایل APK , دیتای بازی را نیز دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید و آن را به مسیر Android/obb انتقال دهید

علی شفیعی بازدید : 384 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
 دانلود پکیج  بازی های نینتندو برای رایانه

نام بازی: Nintendo
پلتفورم : pc
ژانر: 2D, Sport, Adventure, Logic, Children, Race, Arcade, Fighting\
نوع  فایل : کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: MihanDownload
مد بازی : --
حمایت توسط : Nintendo + others
درجه بندی سنی : +2
لیست بازی ها :
10 Yard Fight 
1942 
1943: The Battle Of Midway 
3 D World Runner 
720 
8 Eyes 
AD & D Heroes Of The Lance 
Abadox 
Action 52 
The Addams Family 
Adventure Island 
Adventure Island 2 
Adventure Island 3 
The Adventures Of Bayou Billy 
The Adventures Of Dino Riki 
The Adventures Of Lolo 
The Adventures Of Lolo 2 
The Adventures Of Lolo 3 
The Adventures Of Rad Gravity 
The Adventures Of Tom Sawyer 
Afterburner 
Air Fortress 
Airwolf 
Al Unser Jrs Turbo Racing 
Alfred Chicken 
Alien 3 
Alien Syndrome 
All Pro Basketball 
Alpha Mission 
Amagon 
American Gladiators 
Anticipation 
Arch Rivals 
Archon 
Arkanoid 
Arkistas ring 
Asterix The Gaul 
Astyanax 
Athena 
Athletic World 
Attack of the Killer Tomatoes 
Baby Boomer 
Back To The Future 2 & 3 
Back to the Future 
Bad Dudes 
Bad News Baseball 
Bad Street Brawler 
Balloon Fight 
Bandai Golf: Challenge Pebble Beach 
Bandit Kings Of Ancient China 
Barbie 
Zanac 
Zelda II: The Adventure Of Link 
Zen: Intergalactic Ninja 
, and many others. others

System Requirements : 
Operating System: Microsoft Windows XP, Windows 7, Vista. 
Video: 32 MB. 
Processor: 800 + MHz 
RAM: 128 MB


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 742
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 385
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 738
  • بازدید ماه : 4,282
  • بازدید سال : 56,137
  • بازدید کلی : 1,660,991