loading...
تری پاتوق| 3patough.r98.iR
علی شفیعی بازدید : 3399 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خیلی خوشحالم از اینکه
تو به دنیا اومدی؛ تو
دنیا فهمید که تو انگار
نیمه گمشدم‏ی تو

زندگی خیلی خوبه
چون که خدا تو رو داده
روز تولدم، برام
فرشتشو فرستاده

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم

آورده دنیا یه دونه
اون یه دونه پیش منه
خدا فرشته هاشو که
نمی سپره دست همه

تو، نمی اومدی پیشم
من عاشق کی می شدم
به خاطر اومدنت
یه دنیا ممنون توام

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 742
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 385
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 925
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 985
  • بازدید ماه : 985
  • بازدید سال : 94,395
  • بازدید کلی : 1,699,249