loading...
تری پاتوق| 3patough.r98.iR
علی شفیعی بازدید : 399 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

 

sher yadetpc دانلود نرم افزار فارسی شعر یادت بمونه – مخصوص کامپیوتر

علی شفیعی بازدید : 385 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

myTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 8.2

علی شفیعی بازدید : 418 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار فارسی نیستان 10
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار نیستان 10 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که دارای هزاران مطلب و بخش های مختلفی از جمله تاریخ ادبیات: شامل زندگی نامه و آثار شاعران معاصر، طنزکده: شامل لطیفه های مختلف و دسته بندی شده، داستان کوتاه، کاریکماتور، مقالات طنز، داستان و سفرنامه طنز، نجوم: شامل مشخصات سیارات منظومه شمسی، مقالات، زندگی نامه مردان آسمان، فناوری اطلاعات: شامل مشخصات سیستم عامل های مطرح، اطلاعات دقیق سخت افزاری، اخبار، مشخصات دوربین های سونی، آموزش، معرفی نرم افزار های کاربردی، اشعار کاربران: شامل درج اشعار ارسالی توسط کاربران و ... می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

محتوای برنامه:
ادبیات
داستان
طنزکده
کاربران
نجوم
فناوری
پزشکی
پیامک
سرگرمی
نگارخانه
مذهبی
موسیقی
اخبار
آشپزی
فلسفه
هنر
فروشگاه
در این ماه
مقالات آتشین
تاریخ
از جنس جهنم
شناسنامه
ورود آقایان ممنوع
طومار انتظار
روانشناسی

علی شفیعی بازدید : 402 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود SunCalendar v7.0 نرم افزار تقویم خورشیدی نسخه 7
برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) دارد.
تقویم خورشیدی نسخه 7 با تغییراتی کلی نسبت به نسخه های پیشین عرضه شده که مهمترین آن تمام صفحه شدن آن است که در مقایسه با نسخه های قبلی که از پنجره های کوچکی استفاده شده بود بسیار کاربردی تر است.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
در زیر تغییرات برنامه به صورت تیتر وار فهرست شده است:
تقویم روزانه
تقویم ماهانه
تقویم سالانه
ثبت یادآوری
کتابخانه (قابلیت چاپ کتاب)
دفتر تلفن
ابزار: حساب گرها (مبدل تاریخ، روز شمار، روز کاری) - مرورگر رخداد (با قابلیت چاپ) - اوقات شرعی (قابلیت چاپ و افزودن شهر) - پیام رسان (قابلیت ارسال اس ام اس تکی گروهی، پیگیری وضعیت اس ام اس ها جدید)
قابلیت بروز رسانی برنامه ( به دو صورت خودکار و دستی)
قابلیت سنجاق کردن تقویم به میز کار
قابلیت پخش اذان
میز کتاب
قابلیت ویرایش تعطیلی ها
انتخاب روز تعطیل هفته

قابلیت پشتیبان گیری

دانلود SunCalendar v7.0 نرم افزار تقویم خورشیدی نسخه 7
قسمت نمایش کتاب که یکی از قسمت های مهم برنامه هست این قابلیت را به برنامه می دهد که بتواند از میان کتاب های موجود در کتابخانه به صورت تصادفی یکی از کتاب ها را انتخاب کند، و باز هم به طور تصادفی یکی از صفحات کتاب را انتخاب کند و به کاربر نمایش دهد. یکی از قابلیت های جدید اضافه شده به این قسمت پشتیبانی از کتاب های مصور (مانند آثار کمال الملک) می باشد .

برای نصب برنامه باید پیش نیازهای زیر را روی سیستم نصب کنید. (برنامه برای نصب در ویندوز 8 به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارد)

برای ویندوز ایکس پی و ویستا - Windows Installer 4.5
برای ویندوز ایکس پی، ویستا و سون - Microsoft .NET Framework 4

منبع:
پی سافت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 742
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 385
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 331
  • بازدید امروز : 868
  • باردید دیروز : 810
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 868
  • بازدید ماه : 868
  • بازدید سال : 94,278
  • بازدید کلی : 1,699,132